• Despre noi
  • Studii
  • Despre noi
  • Relatii Internationale
  • Stiinta
  • Transparența decizională
  • SMC
  • Ghidarea colegiilor arondate
  • CESIM
  • Noutăți
  • Principala
  • Noutati
  • 16
    Oct
    Chimie farmaceutică și Chimia toxicologică, culegere de itemi

     

    Chimie farmaceutică şi Chimie Toxicologică

    Culegere de itemi

    Chimia farmaceutică  - Natalia Zagornean, grad didactic întîi,
    Chimia toxicologică - Natalia Sîrbu, Violeta Barnaciuc, grad didactic doi

             În  secolul XXI, mileniu al schimbărilor continue, educaţia devine imboldul progresului social. Calitatea formării profesionale a tinerilor specialişti devine o prioritate naţională. Didactica modernă pune accentul pe folosirea mai eficientă a metodelor de predare-învăţare-evaluare.
    Prezenta Culegere de itemi la disciplina Chimie farmaceutică şi Chimie Toxicologică  este structurată pe compartimente tematice precedate de o descriere metodologică a procesului de elaborare a itemilor. În această ordine de idei evaluarea prin teste este concepută nu numai ca un control al cunoştinţelor sau ca un mijloc de măsurare obiectivă, ci şi ca o cale de perfecţionare care presupune o strategie globală asupra formării specialiştilor medicali cu studii postsecundare nonterțiare la specialitatea „Farmacie”. 
         Un loc aparte în strategiile de evaluare prin teste ocupă elaborarea  itemilor. Metoda de evaluare avînd itemul ca element specific este caracterizată de o obiectivitate mai mare în aprecierea competenţelor formate în raport cu alte metode de evaluare didactică. Autorii au ordonat itemii după gradul de obiectivitate şi dificultate. În conformitate cu gradul de obiectivitate Culegerea de itemi la disciplina Chimie farmaceutică şi Chimie Toxicologică  include următoarele tipuri de itemi: itemi obiectivi (itemi cu alegere duală, itemi de tip pereche, itemi cu alegere multiplă), itemi semiobiectivi (itemi cu răspuns scurt de completare, întrebări structurate), itemi subiectivi (rezolvarea de probleme, itemi de tip eseu ş.a.).
             Culegerea de itemi se recomandă ca suport metodologic  în elaborarea testelor pentru evaluarea formativă şi sumativă în cadrul lecţiilor de evaluare, verificare şi apreciere a competenţelor, examene de promovare şi absolvire.

     

Stiinta

  • Politici de instruire
  • Evenimente
  • Manuale
  • Clubul profesorilor experimentati
  • Școala Tânărului Cercetător
  • Școala Mentoratului Profesional

Activități Extradidactice

  • Miscarea de voluntariat
  • Promovarea modului sanatos de viata
  • Activitatea cercurilor stiintifico-studentesti
  • Consiliul elevilor
  • Ansamblul model etno-folcloric „ROMANIȚA”
  • Protecția civilă
  • Concurs „VIVAT, PROFESIE!”

URMAȚI-NE

  • Urmați-ne pe Twitter
  • Gasiți-ne pe Facebook
  • Gasiți-ne pe YouTube
  • Fii la curent cu Noutațile

© COLEGIUL NAȚIONAL DE MEDICINĂDezvoltat de EBS