• Despre noi
  • Studii
  • Despre noi
  • Relatii Internationale
  • Stiinta
  • Transparența decizională
  • SMC
  • Ghidarea colegiilor arondate
  • CESIM
  • Noutăți
  • Principala
  • Noutati
  • 08
    Nov
    Specificul relaţiei profesor-elev în situaţii de conflict.

    Training metodic - didactic
    Specificul relaţiei profesor-elev în situaţii de conflict     


          Comunicarea  interpersonală  realizată în diverse situaţii  didactice are loc într-un mediu deosebit (mediul şcolar) şi într-un context specific (şcoala sau un spaţiu adiacent acesteia). Acest context poate bloca procesul de comunicare, ducând la eşecul sau insuccesul acesteia. Deaceea este important să studiem factorii care alterează relaţia professor  – elev, inhibând procesul comunicării.


           În acest context, a fost realizat de către formatorii Svetlana Cheptanari și Ludmila Șchiopu training-ul metodic cu genericul: Specificul relaţiei profesor-elev în situaţii de conflict. În cadrul acestei activități au fost analizate metodele de soluţionare a conflictului, sursele, respectarea  principiilor  strategice de rezolvare a conflictului, instalarea armoniei printr-un management corespunzător.

Stiinta

  • Politici de instruire
  • Evenimente
  • Manuale
  • Clubul profesorilor experimentati
  • Școala Tânărului Cercetător
  • Școala Mentoratului Profesional

Activități Extradidactice

  • Miscarea de voluntariat
  • Promovarea modului sanatos de viata
  • Activitatea cercurilor stiintifico-studentesti
  • Consiliul elevilor
  • Ansamblul model etno-folcloric „ROMANIȚA”
  • Protecția civilă
  • Concurs „VIVAT, PROFESIE!”

URMAȚI-NE

  • Urmați-ne pe Twitter
  • Gasiți-ne pe Facebook
  • Gasiți-ne pe YouTube
  • Fii la curent cu Noutațile

© COLEGIUL NAȚIONAL DE MEDICINĂDezvoltat de EBS